Baloniki reklamowe – jak na nich zaoszczędzić?

Baloniki reklamowe

Baloniki reklamowe

Balony to gadżet reklamowy, który od wielu lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród firm, bez względu na ich wielkość czy zakres działania. Tego typu produkty różnić mogą się od siebie wielkością, kształtem, kolorystyką czy znajdującym się na ich powierzchni nadrukiem. Może mieć on formę logo, sloganu reklamowego czy adresu witryny internetowej przedsiębiorstwa. Jeżeli dysponujemy mocno ograniczonym budżetem – nic straconego! Istnieje kilka sprawdzonych sposobów na ograniczenie kosztów zamówienia gadżetów.Baloniki reklamowe kupić można znacznie taniej niż na co dzień korzystając z wyprzedaży sezonowych, które odbywają się w okolicy Bożego Narodzenia, Nowego Roku, okresu wakacyjnego czy sezonu jesienno-zimowego. Wyprzedaż gadżetów oznacza, iż magazyny produktów znajdujących się w katalogach nie będą w przyszłości uzupełniane określonymi produktami. Dostawcom zależy na tym, aby możliwie jak najszybciej pozbyć się wygaszanego towaru. Związane jest to z koniecznością zrobienia w magazynie miejsca na nowości. Bardzo często oferują oni niezwykle kuszące rabaty sięgające nawet kilkudziesięciu procent czy gratisowe podarunki. Warto wówczas zaopatrzyć się w większą ilość balonów, które posłużą nam przez długi czas i sprawdzą się podczas wielu różnych eventów.

Kupując baloniki reklamowe zaoszczędzić można także na zdecydowaniu się na przedpłatę. Od momentu złożenia zamówienia aż do dostawy i płatności za fakturę nierzadko mijają tygodnie czy miesiące. O ile tylko jest to możliwe, warto rozważyć przedpłatę, która stanowić może doskonały punkt wyjścia do negocjacji odnośnie cen zamawianych produktów. To rozwiązanie, na którym skorzystają obie ze stron transakcji.

Kolejny ze sposobów na to, aby zaoszczędzić na produktach, jakimi są Baloniki reklamowe to połączenie kilku różnych technik nadruku. ramach jednego zamówienia.Chodzi tutaj o to, aby kupowany asortyment był dobrany w taki sposób, by możliwe było stworzenie nadruków w ramach tej samej metody i z zastosowaniem identycznej wielkości matrycy. Możliwe staje się wówczas uzyskanie nadruku o tej samej wielkości na kilku różnych gadżetach, na przykład balonach i koszulkach.